14 marca 2000

Powiązania

Tiberius
Gangrel | Siódma generacja | 789 lat
STWÓRCA

Wciąż zastanawiam się czemu to właśnie ty zainteresowałeś się kimś takim jak ja. Przeżyłeś tyle wieków, widziałeś więcej niż umiem sobie wyobrazić, stworzyłeś wielu potężnych i równie wiekowych potomków, a jednak mimo to zwróciłeś uwagę akurat na mnie. Mówiłeś o tym jak mnie obserwowałeś, opowiadałeś o woli przetrwania i sile ducha. Żałuję, że wtedy nie chciałem słuchać ciebie, ani twoich historii. Do dziś nie wiem czemu ktoś z twoją pozycją wykazywał się wobec mnie taką cierpliwością. Byłeś dobrym ojcem. Nawet jeśli nie miałem okazji zbyt dobrze cię poznać i tak jestem ci wdzięczny za życie jakie mi podarowałeś, za twoją siłę i mądrość, którą postanowiłeś się ze mną podzielić. Jesteś moim mentorem...
Mam nadzieję, że - kiedy znów się spotkamy - będziesz dumny ze mnie i moich osiągnięć.

Ripper
Odszczepieniec Malkavian | Nieznany wiek i generacja
"BRAT"

Powiązanie w budowie



INNI

...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz