24 marca 2016

[Administracyjnie] Notka 1



Drodzy autorzy!

Wczorajszego dnia minęły dokładnie 2 tygodnie odkąd blog "The Vampire Masquerade" ponownie pojawił się w czeluściach blogosfery. Jako Administracje cieszy mnie to z jakim zaangażowaniem podeszliście do całej zabawy - bardzo Wam za to dziękuję. Jesteście najlepszymi autorami jakich ten blog mógł mieć, a mam nadzieję, że ten blog będzie się tylko rozrastał.

Dziękuję nowym Autorom, którzy zdecydowali się na zabawę pomimo nieznajomości systemu RPG na jakim blog się opiera - jesteście bardzo odważni, a Wasze postacie to naprawdę świetnie stworzeni bohaterowie. Niejednokrotnie ma się wrażenie, że chcę się porwać tą postać do prawdziwej sesji i nie odstawałaby wcale od reszty!
Dziękuję też Autorom, którzy znają Wampira Maskaradę - dzięki Waszemu podejściu nowi autorzy uczą się od Was, co jest naprawdę miłym widokiem. Gratuluję też Waszej chęci wprowadzania na bloga nowych pojęć, zawodów oraz Klanów dzięki czemu jest tutaj weselej i bardziej kolorowo.

Ta notatka nie jest jednak tylko podziękowaniem. Chciałabym omówić kilka spraw, które wpłyną na dalszą zabawę na blogu.


Sprawa pierwsza

"Blog musi dokądś dążyć" - jak to powiedział mój MG (wspierający jak zawsze swoją wiedzą oraz podręcznikami). Idąc tokiem rozumowania tych słów, tak...

Będzie się na blogu dużo działo. Przewidziana została fabuła mająca znacznie zmienić los zamieszkujących tu wampirów. Wiele będzie zależało od Waszego podejścia, ale wiedzcie jedno - możecie dużo zmienić w trakcie, a kto wie... Może Wasza decyzja wpłynie na zakończenie tych nieprzewidzianych działań?

Na blogu, co jakiś czas, wprowadzane będą ważne wydarzenia opisujące zmiany w wampirzym społeczeństwie Los Angeles. Poprzedzone krótką notką "a'la gazeta", która pozwoli Wam bliżej zapoznać się z wszelkimi zmianami.
Będziecie oczywiście mogli wprowadzić te wydarzenia do swoich wątków, a nawet będzie to koniecznością. Udział w takim wydarzeniu nagradzany będzie nie tylko punktami, ale też wspomnieniem w kolejnej, poprzedzającej dalsze wydarzenia, notce.

Chciałabym byście aktywnie brali i kreowali działania na jakie narażony zostanie blog. Chcę stworzyć tutaj małą przygodę na którą wszyscy będą mieli wpływ. Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodoba, a sami chętnie weźmiecie udział w kreowaniu fabuły bloga :)


Sprawa druga

Na rozruszanie zaplanowałam dla Was krótką zabawę grupową. Nie, nie będzie to wątek grupowy, więc do osób, które ich nie lubią apeluję - nie bójcie się! :)
Wraz z moim MG zaczęliśmy powoli analizę Waszych wątków. Szukamy tam ważnych i ciekawych wydarzeń w które możemy się na "bezczelnego" wtrącić. Obmyśliliśmy już kilka ciekawych, nowych zdarzeń.

Jakie będzie Wasze zadanie w tym wszystkim?

Otóż pod Waszą kartą umieszczony zostanie specjalny komentarz opatrzony wstępem do danego wydarzenia. Nie będzie on długi, ot krótki opis tego, co spotyka Waszą postać.
Waszym zadaniem będzie odpisanie na to wydarzenie, tak jak odpisujecie na wątek. Wasza historia może zakończyć wydarzenie, jeśli na to pozwoli, a może wprowadzać do czegoś więcej. Praca może być śmieszna, smutna lub melancholijna. Ważne by Wasz odpis był historią i zawierał się minimum na stronie A4 zapisanej Calibri, 10.  

Do każdego komentarza dostaniecie także malutki woreczek słówek, które powinny znaleźć się w Waszym odpisie. Gdzie będą, czego będą tyczyć? To już zależy tylko od Was!

Wydarzenie zostanie wprowadzone już w środę po świętach, tj. 30 marca! Na napisanie prac będziecie mieli równo miesiąc, czyli zakończymy zbieranie prac 30 kwietnia. Prace będzie można wysyłać na adres Administracji.
Standardowo mieliśmy w zamiarze nagrodzić trójkę autorów punktami oraz oddzielną notką prezentującą ich świetne odpisy, ale oczywiście wszystko zależy od ilości osób chcących wziąć udział w zabawie.

Dlatego proszę Was pod tą notką o napisanie, czy chcecie brać w niej udział czy nie, jak Wam się to widzi i tym podobne. Wszelkie opinie, a nawet krytyka, mile widziane :)



Serdecznie dziękuję za Wasz czas poświęcony na czytanie tej notatki i mam nadzieję, że nadal będziecie się dobrze bawić na blogu!

12 komentarzy:

  1. [Ja jestem zawsze pozytywnie nastawiony do wszelkich blogowych inicjatyw - czy to wątki grupowe, zabawy czy cokolwiek innego. Każde urozmaicenie jest jak najbardziej na plus, więc popieram, jestem za i na pewno będę brał udział.
    Pomysł na zabawę mi się podoba, terminy też fajne bo nie ma jakiejś presji czasu, co jest dla mnie ważne. Ogółem uwag nie mam i jestem chętny. :)]

    Quinlan

    OdpowiedzUsuń
  2. [Tak, tak, tak, wszystko na tak. Helcia też chętna, szczególnie po świętach, gdy będzie można na spokojnie przysiąść do pisania. Nie mogę się doczekać, będę pisać!]

    Rzućcie mi wyzwanie
    Hellen

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko mi stwierdzić, co ja będę robiła w kwietniu (oprócz świętowania swoich (i Lisy) urodzin ;p), ale daję mocne 2/10 za pomysł i inicjatywę oraz trzy razy TAK na mieszanie się w życie Lisy (chciałabym zobaczyć czy da się jej w życiu namieszać bardziej niż ja sama to robię :v)
    Tak więc pozostaje nam czekać i trzymać kciuki, żeby nam admini tylko wytrwali w tym wcale niełatwym zadaniu! :D

    Lisa

    OdpowiedzUsuń
  4. "Blog musi dokądś dążyć" - co racja, to racja. Ale ważnym jest, by widzieć zaangażowanie administracji. A tutaj naprawdę widać działania Księcia ;)
    Jestem na tak! Bo dlaczego miałabym być na "nie"? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Razem z Niko chętnie weźmiemy udział w zabawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. [Ja z wielką chęcią dołączę się do tego typu wydarzeń, zawsze jakaś odmiana. Wszystko na taki i razem z Rebeccą czekamy na rozwój akcji.]
    Rebecca

    OdpowiedzUsuń
  7. [Również jestem na tak i z wielką chęcią wezmę udział.]

    Hunter

    OdpowiedzUsuń
  8. [Ja też, ja też! tylko odżyję w najbliższym czasie :)]
    Meredith

    OdpowiedzUsuń
  9. [Z chęcią wzięłabym udział w zabawie, ale raczej nie dam rady przez nadmiar zajęć. Sam pomysł jednak fajny ;)]

    Anton

    OdpowiedzUsuń
  10. [Ja bardzo chętnie pobawię się w oszukać przeznaczenie i zmienię to i owo w nadchodzącej fabule. :)

    Co do uwag odnośnie bloga, to jedyne co mi się w chwili obecnej nie podoba to ten ponglisz. Ale to akurat wiesz. Poza tym uwag nie mam. :D

    W zabawie też bardzo chętnie wezmę udział. ;)
    No chyba że w słowach kluczach mi postanowisz dać mi miksy polsko-angielskie, to wtedy spasuję. xD]

    Vangelis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Specjalnie dam :D Nie no żartuje, ponglisz to trochę nasze z MG zboczenie, ale postaramy się w najbliższym czasie dojść do jakiegoś sensownego konsensusu :)]

      Z wyrazami szacunku,
      Książę Marcus Crowford

      Usuń
  11. Best Slots to Play in San Diego - Mapyro
    There are several places to gamble 밀양 출장안마 at 서산 출장마사지 with real money gambling in San Diego. 용인 출장샵 You'll find a lot of 태백 출장마사지 fun, but don't bet on anything more than the 양산 출장마사지

    OdpowiedzUsuń