29 lipca 2016

Bohaterowie znani i nieznani

Na sam początek zapraszam do przywitania się z cudowną postacią nowego Archonta. Zapraszam i witajcie się gorąco! -> LINK


~*~
Moi Drodzy

Kochani drzewka są już prawie na wykończeniu. Przepraszam, że tak długo trwa ich robienie, ale znalezienie odpowiedniej formy zajęło mi trochę czasu. Mam nadzieję, że Wam się spodobają!

Mam dla Was nową zabawę i mam nadzieję, że ponownie zbierze nam się tutaj grupka chętna trochę się "porozrywkować". Zaczął się cieplejszy okres, a to sprzyja siedzeniu w domu i jak to się powszechnie mówi "nerdzeniu przy komputerze". Oczywiście wiem, że wielu z Was wyjechało na wakacje lub po prostu pracuje, ale udział w zabawie nie jest obowiązkowy ani nikt Wam głowy nie urwie za brak aktywności w niej :)

Znamy się już kawał czasu, a dokładniej za niedługo stuknie nam pół roku. Niektórzy są tutaj weteranami, niektórzy dopiero stają się członkami naszej rodziny. To co nas definiuje to nie tylko cechy jako autorów, ale także nasi bohaterowie.
To właśnie na nich skupimy się podczas naszej nowej zabawy.

Kochani podczas nowej zabawy chciałabym odrobinę rozruszać was kreatywnie. Otóż zadaniem będzie...  

Artystyczne przedstawienie postaci innego autora

Niezależnie czy przez rysunek, fraszkę, króciutkie opowiadanie, wywiad swojej postaci na temat drugiego bohatera i tym podobne. Dowolność formy i przedstawienia. Chciałabym byście przez to lepiej poznali drugą postać, może dowiedzieli się jakiejś historii której ta nie pokazuje jeszcze na blogu.
Poniżej zbierać będę zgłoszenia, że chcecie by Wasza postać wzięła udział w zabawie. Każdej z nich przypisany zostanie numerek, a następnie wylosowany zostanie partner opisujący. Od tego czasu będziecie mieli trzy tygodnie na stworzenie pracy na temat bohatera drugiego autora.
Co wy na to? Chcielibyście wziąć udział w takiej zabawie? :)

Jeśli tak to zapraszam do zapisywania się. Zapisy trwają do 5 sierpnia. Najpóźniej 7 sierpnia wylosowane zostaną pary.

Oczywiście nie każda z postaci musi się lubić, ale nie rób drugiemu co Tobie niemiłe :)

Zapraszam do zapisów!

Uczestnicy
Marcus Crowford
Meg
Danica
Hunter
Ripper
Hellen Stainville
Cailean

8 komentarzy:

  1. Meg się zgłasza!
    Genialny pomysł, chętnie wezmę w nim udział. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuję się pod Meg - genialny pomysł! :)
    Ostatnio z zabawą mi nie wyszło, więc mam nadzieję, że teraz się uda. Zatem zgłaszam Danicę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie tyczy się to autorów. Autora Quinlana zdecydowanie przedstawiłabym w postaci wampirzego Białego Królika z Alicji.
    Nikt nie powiedział że satyry nie wolno. :D
    Swoją drogą, pomysł fajny, ale ja spasuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, Hunter się zgłasza. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja, ja, ja! Hellen na posterunku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za miłą reklamę. Swoja drogą świetny gif. ;)

    Oczywiście zgłaszam się z Caileanem do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też się zgłaszam :)
    Peter.

    OdpowiedzUsuń