9 marca 2016

Ponowne otwarcie bloga "The Vampire Masquerade"


Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w blogu "The Vampire Masquerade". Ponownie wracamy do gry! Cieszę się bardzo, że nadal pamiętaliście o tym skromnym blogu i, że udało się na poprzedniej edycji zebrać tak fajnych i wspaniałych autorów. Mam nadzieję, że będzie tylko lepiej!

Chciałabym podziękować Wam wszystkim i każdemu z osobna. Dzięki Wam prowadzenie tego bloga to niesamowita zabawa - jest robić dla kogo! Choć wiem, że sama jeszcze jestem szczawikiem, jeśli chodzi o pełną wiedzę na temat systemu Wampir Maskarada, ale to dzięki Wam człowiek (a raczej wampir!) chce się uczyć. Włożyłam w tego bloga wiele pracy (w tym również moi cudowni znajomi, którym dziękuję za pomoc) ale nie żałuję ani chwili przy nim. Dziękuję Wam wszystkim!


Przechodząc do bloga.

Jest on odświeżony i odnowiony. Nie tylko pod względami kosmetycznymi, ale także fabularnymi. Proszę starych i nowych, dopiero co dołączających, autorów o zapoznanie się z zakładkami. Mam nadzieję, że zmiany, które mają nas przybliżyć do systemu, Wam się spodobają.

Są także nowe punkty w regulaminie!

Wszystkie stare karty są w przechowaniu Administracji. Autorzy, którzy będą chcieli odzyskać swoje karty prosi się o kontakt w zakładce "Administracja". Ci z Was, którzy chcą odzyskać kartę i ze starą postacią wrócić na bloga, proszę o tym przypomnieć przy okazji zapisu - karta zostanie wysłana wraz z zaproszeniem :)

W razie wszelkich pytań jestem do Waszej dyspozycji!

Zapraszam do zapisów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz