5 sierpnia 2016

Bohaterowie znani i nieznani - sparowanie [AKTUALIZACJA V2]

ZABAWA GRUPOWA PRZEDŁUŻONA - TRWA DO DNIA 4 WRZEŚNIA

Pierwsze co robimy moi drodzy, to cofamy się do tyłu by wspomóc komentarzem naprawdę przyjemne opowiadanie o sprytnej wampirzycy Hellen, autorstwa Mads. Cofamy się: [link]
 

~*~

To tylko wyglądało na zaplanowaną akcję. 5 sierpnia ogłoszono na blogu, że pojawią się pary do nowej zabawy. Ale czy na pewno napisała to odpowiednia osoba? Co się dzieje w posiadłości książęcej? Czy aby na pewno zostaną podane dzisiaj pary?

Krótka Historia o Zabawie


Gdzieś na południu Transylwanii... Polski pewna Administracja spędzała prawdziwie tró mhhroczny czas czytając wspaniałe dzieła literatury naukowej. Nic nie mogło przerwać tej ciszy i tego spokoju, cudownego momentu gdzie nie liczyło się nic tylko dobra książka.

 

Książę, czy nie wiesz jaka jest dzisiaj data? Jakie wydarzenie na blogu?


O nie! Autorzy na blogu czekają na wyniki sparowania, a tu wszystko w proszku! Co robić, co robić!?
Zgarniając szybko kartkę z wypisanymi nazwiskami i dwa kubeczki na losy, Administracja siadła do pracy. Dlaczego wszystkiego nie zaplanowało się wcześniej, tylko na ostatnią chwilę!? Co będzie jak ktoś czeka, a tutaj czyste opierdzielanie się z okazji Piątunia!


Teraz wystarczy tylko wybrać pierwszy los...


Siriusly? Naprawdę będziemy się tak bawić!?


Tak lepiej!

~*~

A tak serio... :) W połowie drogi dopiero skojarzyłam, że jest nas nieparzysta liczba, co odrobinę rozstroiło mój plan. Nic się jednak nie dzieje, znajdzie się na to sposób!
Obecnie sparowanie przedstawia się następująco:
(strzałka pokazuje kolejność [osoba x opisuje osobę y]
1) Hunter -> Danica
2) Cailean -> Hellen
3) Peter -> Hunter
4) Ripper -> Cailean
5) Hellen -> Niko
6) Marcus -> Peter
7) Niko -> Ripper
8) Danica -> Meg
9) Meg -> Marcus

Mam nadzieję, że nie pominęłam nikogo. Sprawdzałam wydawałoby się ze trzydzieści razy, ale jesteśmy tylko ludźmi i popełniamy błędy :) Ja nadzwyczaj często, więc jeśli zauważycie nieścisłość informujcie proszę!

Na wykonanie prac przeznaczamy trzy tygodnie licząc od dzisiejszego dnia, czyli tworzymy fraszki, rysunki, wywiady, opowiadania, satyry do 28 sierpnia 4 września.
28 sierpnia 4 września stworzymy wielką galerię prac. Niezależnie od formy, wszystko zostanie umieszczone w formie notatki. Proszę więc, by wszelkie prace filmowe zalinkować i przesłać link na maila, w przypadku prac graficznych proszę o przesłanie ich na pocztę, podobnie jak prace tekstowe.

Mam nadzieję, że będziecie się świetnie bawić wymyślając nowiusieńkie opisy postaci Wam przypisanych. Oczywiście jeśli umówicie się z drugim autorem, żeby oddać "pracę" później to utrzymanie terminu zależy już tylko od Was. Postarajmy się jednak zgrać, bo po tej zabawie przygotowałam dla Was coś nowego, co odrobinę wyrwie nas z bezpiecznej roli i wrzuci na (być może) niewiadomy nam zawód :)

Raz jeszcze życzę powodzenia i mam nadzieję, że będziecie się świetnie bawić!

Na koniec smutne kubeczki, którym skończyły się losy :)


5 komentarzy:

  1. No to będzie ciekawie... [https://media.riffsy.com/images/267568bc32c9e5c8a7debb730c1c180b/raw]

    OdpowiedzUsuń
  2. To mi się trafiło, będę opisywać postać która mnie oczarowała od pierwszej chwili, a mnie opisywać będzie moja dobra znajoma. :)
    Jestem równie zachwycony jak Gall i już się cieszę na tą zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  3. To mi się ciekawie trafiło... ^^

    OdpowiedzUsuń